MEKLĒT

Kā pagatavot veselīgo mandeļu pienu mājās?


Govs piens nav vienīgā lieta, ko tu vari  izmantot, lai sagatavotu VISION Smart Food kokteili. Kādas ir priekšrocības izmantojot cita veida, veģetāras izcelsmes, pienu?  


Kokosriekstu piens: tas satur mazāk nātrija, salīdzinot ar cita veida pienu. Vairumā gadījumu, 100 ml kokosriekstu piena satur dienas vitamīna B12 devu, kas ļauj smadzenēm strādāt ar pilnu jaudu.

Sojas piens: glāze sojas piena pirms treniņa nodrošina pietiekamu ogļhidrātu rezervi (lai nodrošinātu izturību) un uztur pietiekamu šķidruma līmeni (kavē dehidratācija).

Mandeļu piens: tas satur maz kaloriju un ir ļoti bagāts ar E vitamīnu, kas ir būtiski skaistai ādai, kā arī bagāts ar kalciju un vitamīnu A un D. To tu viegli pagatavot pati. 

Kā mājās pagatavot mandeļu pienu?

 

Pagatavot mandeļu pienu ir diezgan viegli: 


1: ½ glāzi mandeļu aplej ar aukstu ūdeni un ļauj mirkt uz nakti. 
2. No rīta nolej ūdeni, ieliec mandeles blenderī, ielej tīru ūdeni proporcijā 1: 4, un visu sablenderē. 
3. Maisījumu izkās caur drānu vai sietiņu un Voala! - tavs piens ir gatavs!

Mandeļu piens ir ideāls pamats VISION Smart Food kokteiļiem. Galu galā, viena glāze mandeļu piens satur tikai 40 kalorijas!

Kāda veida pienu tu izmanto, gatavojot savus iecienītos piena kokteiļus?