MEKLĒT

Ko Darīt kad Nevar Aizmigt: 9 Dabiski Līdzekļi Cīņai ar Bezmiegu


Nekas nepalīdz tev būt produktīvai, emocionāli līdzsvarotai, un enerģijai pilnai, kā labs atspirdzinošs miegs. Bet ko darīt, ja tava ikdiena ir pastāvīgi pārāk saspringta, un vakaros tu nevari aizmigt, mokies ar bezmiegu, vai biežu atmošanos naktīs?  

Ikdienas tu esi saspringta, bieži esot supersievietei - "visam priekš visiem", tu esi piedodoša pret visiem, pārlieku barga un nosodoša pret sevi...par visu -- par nepadarītajiem darbiem, par nogurumu, par apēsto kūciņu.  

Kāds stress!  

Sekas? Tev pastāvīgi dzīvojot hroniskā stresā, tavs ķermenis ir pārpludināts ar stresa hormoniem un pretēji to dabiskajiem bioritmiem, kad to līmenis pazeminās pēcpusdienā, gatavojot tevi atpūtai un miegam, tie paliek paaugstināti neļaujot tev aizmigt vai liekot tev naktī bieži mosties. 

Miega trūkums var būt gan stresa rezultāts gan sekas. Bezmiegs ir arī cieši saistīts ar lieko svaru un nespēju notievēt. Nogurums un enerģijas trūkums veicina pēcpusdienas kāri pēc saldumiem.   

Pētījumi rāda, ka sievietes no bezmiega cieš biežāk nekā vīrieši. Papildus stresa homonu pārprodukcijai, miegu ietekmē arī ar menstruālo ciklu un menopauzi saistītās hormonālās izmaiņas. Perimenopauzes laikā karstuma viļņi un nakts svīšana traucē kvalitatīvam miegam un atpūtai.

Nogurusi un neizgulējusies tu nespēj tikt galā ar ikdienas darbiem un ikdienas spriedzi. 

Tev ir daudz lielāka iespēja iedzīvoties izdegšanas sindromā, dažādās slimībās un novecot priekšlaicīgi.

Tu dzer daudz kafijas un ēd našķus un saldumus, lai kaut kā tiktu cauri dienai. Vakarā dienas noguruma un stresa nomocīta tu meklē relaksāciju vīna glāzē. Kas pirmajā brīdī šķiet ne tikai labs atslābināšanās, bet arī aizmigšanu veicinošs paņēmiens...diemžēl tas ir apburtais loks.

Stress - negulēta nakts – stress:kafija+saldumi+alkohols - negulēta nakts...nav labākais scenārijs sievietes veselībai, labsajūtai un slaidajai līnijai.   

Kā piebremzēt un atbrīvoties no stresa pēc aizņemtas darba dienas un nodrošināt kvalitatīvu miegu naktī? 

Sāc relaksējošu pirms gulētiešanas rutīnu. 

Te ir manas iecienītākās vakara stresa mazināšanas stratēģijas: 

1. Paklausies relaksējošu mūziku.  

Maigas mūzikas ietekmē palēnināsies tavs sirds ritms un elpošana ‘informējot’ smadzenes pārslēgties uz atpūtas režīmu, ļaujot nomierināties un mazinot stresu. Ir izpētīts, ka relaksējoša mūzika uzlabo miega kvalitāti, samazina pamošanos naktī, pagarina miega laiku, un palielina apmierinātību ar miegu.

2. Veic maigu jogu vai stiepšanās vingrojumus. 

Šie vingrojumi pirms miega ir ļoti nomierinoši, un palīdz samazināt spriedzi, veicinot iemigšanu, bet neveicinot nevajadzīgu stimulāciju. Neko enerģisku; dažas vienkāršas jogas pozas vai viegla pastiepšanas ir viss, kas nepieciešams. Tas īpaši palīdzēs, ja tu ikdienas daudz laika pavadi sēžot statiskā pozā datora priekšā.

2004 veiktā pētījumā atklāts, ka 8 nedēļu ilgas joga nodarbības ievērojami samazina bezmiegu un citas ar miega traucējumiem saistītās problēmas. 

3. Izdzer glāzi silta piena. 

Piens satur triptofānu – miegu veicinoši aminoskābi -- serotonīna prekursoru, kas tiek pārvērsts melatonīnā – ‘miega hormonā’. Pienā esošais kalcijs palīdz smadzenēm uzsūkt triptofānu. Kā alternatīvu tu vari izvēlēties kumelīšu tēju, vai citus produktus, kuri veicina labu miegu (piemēram, mandeles, medu, linsēklas, auzu pārslas, banānus)    

4. Raksti dienasgrāmatu. 

Dienasgrāmatas rakstīšana ir lielisks dienas noslēgums.  

Te ir dažas idejas kā sākt rakstīt pateicības dienasgrāmatu.   

5. Laiks vizualizācijai.

Vizualizē nākošo dienu. Tam tev būs vajadzīgas tikai 10 minūtes. Aizver acis un fokusējies uz elpošanu. Iztēlojies lietas, ko tu gribi paveikt nākošajā dienā vai nedēļā. Redzi sevi to paveicam. (Idejai: Kā veidot vizualizācijas kolāžu)  

6. Pieraksti rītdienas darāmos darbus.  

Tas ir svarīgi. Lai tu labi gulētu, tavam prātam ir jābūt tukšam. Nākamās dienas uzdevumu pierakstīšana palīdz ‘iztukšot’ prātu. Tas ļauj tev mazināt to nebeidzamo prāta pļāpāšanu, kas tev traucē naktīs aizmigt. 

Vairāk par to kā ne tikai efektīvi pārvaldīt laiku, bet arī kā veidot paradumu ‘iztīrīt‘ prātu e-kursā. Vairāk šeit.  

7. Laiks karstai vannai vai dušai. 

 

Vislabākais runājot par karstu vannu vai dušu ir tas, ka tas nomierina prātu, aizskalo prom spriedzi un atpūtina tavus saspringtos muskuļus. (saspringtie muskuļi, kā tu iespējams zini, ir tie, kur ir tendence uzkrāties ikdienas stresam). 

 

Ja vēlies vannai pievieno dažus pilienus lavandas aromterapijas eļļas – tā palīdzēs atslābināties un sagatavoties miegam.  (Idejai lasi: Laiks Rūpēm Par Sevi: “Aizskalo Stresu” Meditācija)


8. Palasi ko relaksējošu un iedvesmojošu.  

Pārliecinies, ka lasāmviela tevi interesē. Laba grāmata pirms miega nomierinās prātu un piepildīs to ar pozitīvām idejām un iedvesmu nākošajai dienai.  

Un visas nevēlamās domas atraidi ar Skārletas O’Haras pieeju:
Man nav ar to jātiek galā tagad. Rīt ir jauna diena. Par to es domāšu rīt.”
9. Lieto dabīgas un drošas miegazāles.  

Es bieži neskatoties uz maniem labākajiem nodomiem un izmantotajām stratēģijām -- aizmigt nevaru vai arī miegs ir saraustīts, un naktī bieži pamostos

Stresa sievietes dzīvē bieži ir par daudz un neizgulēšanās naktī situāciju tikai pasliktina. Un bieži moca arī karstuma viļņi un citas ar menopauzes tuvošanos saistītās sliktās sajūtas -- tas viss neveicina kvalitatīvu miegu. Iespējams, ka esi jaunā māmiņa, un neskatoties uz pārgurumu naktīs nevari aizmigt. Bezmiega iemesls mums katrai savs -- nepieciešams reāls risinājums
 
Es pati izmantoju un rekomendēju Mistik -- dabīgas un drošas miegazāles. Te ir ko viena mana kliente raksta -- "Zini, Inese, Mistik tiešām ir labs. Ļoti patīk manai mammai. "

Pērc Mistic



ĪPAŠĪBAS
  • Uzlabo miega kvalitāti, samazinot nervu uzbudinājumu.
  • Palīdz ātri aizmigt un viegli pamosties.
  • Atrisina saraustīta miega problēmu, atbrīvo no murgiem.
  • Pagarina dziļā miega fāzi.
  • Veicina atbrīvošanos no bezmiega un trauksmes sajūtas.
  • Samazina jutīgumu pret gaismu un troksni.
  • Nerada rīta noguruma simptomus.

PRIEKŠROCĪBAS

Atšķirībā no sintētisko miegazāļu preparātiem, kompleksa Mistik augu izcelsmes komponenti neizraisa pieradumu, miegainību dienā un rīta noguruma simptomus.

VAJADZĪGS
  • Tiem, kas cieš no bezmiega.
  • Tiem, kas pamostas kā salauzti nepietiekami dziļa miega dēļ.
  • Tiem, kas cieš no saraustīta miega un nakts murgiem.
  • Tiem, kas grib uzlabot miega kvalitāti.

SASTĀVS

Fitokompozīcija no ešolcijas, liepas un kumelītes, papildināta ar antistresa B grupas vitamīniem, ir lieliska formula tavam miegam.

Lielajai kumelītei piemīt maiga sedatīva iedarbība, parastā liepa noņem psihisko sasprindzinājumu, bet Kalifornijas ešolcija atslābina, nomierina un atbrīvo no nakts murgiem. 

Pateicoties tādam augu trio, tev būs viegli aizmigt un pamosties labā noskaņojumā!!! 

Pārbaudīts personīgi!!! 

Uzzini, kā iegādāties šos un citus VISION International People Group produktus. SPIED ŠEIT.