MEKLĒT

Kā pārvarēt Nepatiku pret Sportošanu un Izkustēšanos – Atmasko 7 Sabotējošas Domas

Ir tik viegli meklēt un atrast attaisnojumus, lai sportošanas vietā labāk izvēlētos, piemēram, laisku vāļāšanos un našķēšanos ar iemīļotajiem kārumiem. Un tomēr - pamēģini tieši otrādi - meklēt un atrast iemeslus, kāpēc savu ķermeni izvingrināt sportiskās aktivitātēs.

Vai Tavas Domas ir Tavā Pusē?


Tāpat kā tavas domas par ēdienu ietekmē tavus, ar ēšanu saistītos, lēmumus, tavām domām par sportošanu ir spēcīgs iespaids uz taviem fizisko aktivitāšu lēmumiem.

Ja tu tici, ka fitness ir svarīgs, bet tu neesi ļoti aktīvs/a vai nesporto regulāri, tev iespējams ir negatīvas vai ierobežojošas domas, kas tevi attur.

Citiem vārdiem – tavas domas kļūst par pašpiepildošiem pravietojumiem.

Vai mēs runājam par fiziskajām aktivitātēm, ēšanu, vai jebkuru citu dzīves aspektu, atceries, ka tavas domas rada tavas emocijas, emocijas nosaka rīcību, un tava rīcība ved pie rezultātiem.
Ja tev nepatīk rezultāti, pajautā sev, ko tu pirms tam domāji. 

Tu vari izmainīt savas ierobežojošās domas uz spēcīgākām, efektīvākām domām, kas novedīs pie vēlamākiem rezultātiem.

7 negatīvas domas, kas sabotē tavus labos veselīga dzīvesveida nodomus  

Negatīvas, ierobežojošas domas
Pozitīvas, spēcīgas domas
Es zinu, ka man vajadzētu nodarboties ar fiziskajām aktivitātēm, bet es to ienīstu, tāpēc es nevaru piespiest sevi to darīt.
Es priecājos, ka dienu no dienas kļūstu fiziski aizvien aktīvāka, un jūtos aizvien labāk. 
Man nav laika.
Es atrodu laiku savai veselībai un labsajūtai.
Es esmu tik sliktā formā, ka pat nezinu kur sākt.
Man kaut kur ir jāsāk.
Viss gāja labi līdz es saslimu (kļuvu aizņemta vai aizgāju atvaļinājumā...) 
Man ir elastīgs un regulārs fizisko aktivitāšu plāns.
Es sāku sportot, bet es pametu, jo neredzēju gaidītos svara zaudēšanas rezultātus.
Es jūtos tik labi kustoties.
Vidusskolā es biju tik sportiska; tagad es esmu tikai resna un slinka! 

Es necenšos sacensties sportā; es tikai gribu no jauna justies labi savā ādā. 
Es nevaru sportot, jo laukā ir pārāk auksts ( vai karsts).
Man ir daudzas iespējas būt fiziski aktīvai pat, ja apstākļi nav ideāli. 


Laiks Rīcībai:

  • Kādas vēl ir tavas negatīvās domas vai iekšējais dialogs par fiziskajām aktivitātēm, ēšanu un citām tavas dzīves sfērām?
  • Kādas ir pozitīvākas un efektīvākas domas?  

Vēlies: 

- Atklāt veidus, kā kļūt aktīvākai ikdienā neejot uz sporta zāli.   
- Izveidot pozitīvas un efektīvas domas par fiziskām aktivitātēm.  
- Uzzināt soli pa solim efektīvu nelielu izmērāmus mērķu uzstādīšanas stratēģijas, kas ļaus fiziskajām aktivitātēm būs izaicinošām, bet patīkamām.
- Atklāt priekšrocības, ko dod muskuļu spēka palielināšana, tostarp tā  ietekmi uz tavu vielmaiņu.
 
Kā spert soli pretīm veselīgākam dzīvesveidam? Pievienojies mūsu Brīvības Komandai. Jo tas ir par aktīvu dzīvesveidu un vislabāko dzīves kvalitāti! Kopā ar mums tev izdosies!