MEKLĒT

Vienkārši ieteikumi, kā zaudēt lieko svaru veselīgi un dabiski.

Diētas un ātras metodes svara zaudēšanai nestrādā. Ilgtermiņa svara līdzsvarošanas un svara kontroles panākumiem tev ir jāveic izmaiņas savā dzīvesveidā. 

Izgulies

Tieši miega trūkuma rezultātā organisms sāk izstrādāt pārlieku daudzumu hormona grelīna, kas smadzenēm padod viltus signālus par izsalkumu. Tie, kas guļ mazāk kā 6 stundas, par 23% vairāk riskē iegūt lieko svaru. Tiem, kas guļ mazāk kā 4 stundas, risks ir jau 74%. 

Brokasto sātīgi 

Tieši kārtīgas, nesteidzoties apēstas brokastis ne tikai paaugstinās tavas darbaspējas dienas laikā, bet arī samazinās pārēšanas risku pusdienās, palīdzēs tikt galā ar vēlēšanos uzkost pirms gulētiešanas un par 24% samazinās aptaukošanās risku kopumā. Turklāt ir novērots, ka cilvēkiem, kuri regulāri brokasto, parasti ir veselīgāka diēta kopumā. Bet cilvēki, kuri ignorē šo veselīgo ieradumu, gada laikā var pieņemties svarā par 4 līdz 7 kg. 

Nodarbojies ar sportu svaigā gaisā 

Tas ir labākais treniņu variants svara zaudēšanai, jo aktīvai tauku sadedzināšanai vajadzīgs skābeklis. Starp citu, no rīta treniņi daudz efektīvāk palīdz novājēt, nekā citā diennakts laikā. Iespējams tāpēc, mediķi uzskata, ka cilvēka organisms „ir noskaņots” tērēt energoresursus līdz pulksten 17. 

Lieto vitamīnu D 

Hārvardas Medicīnas fakultātes zinātnieki ir konstatējuši, ka saules staru iedarbībā var novājēt ātrāk. Un tas nav tikai tāpēc, ka šajā gadījumā cilvēks vairāk svīst, un tātad intensīvāk tiek zaudēti tauki un no organisma tiek izvadīti sāļi. Pats galvenais, ka saule apgādā ķermeni ar vitamīnu D, bet tas pastiprina vielmaiņu. 

Pievieno ogļhidrātiem olbaltumvielas

Tīrie ogļhidrāti (kartupeļi, maize, makaroni) sadalās ātrāk, un nenāk par labu organismam. Bet, ja ogļhidrātiem pievieno gaļu, olu vai biezpienu – tajos esošās olbaltumvielas samazinās šo kaitējumu un apturēs cukura izmeti asinīs. Dažas veselīgu recepšu idejas lasi šeit.

Veic kontrastdušu

Temperatūru starpība paātrina asinsriti, bet tas savukārt stimulē gremošanu. Turklāt, cīnoties ar pārmērīgu atdzišanu, organisms strādā pastiprinātā režīmā un aktīvāk patērē enerģiju. Bet vakarā kontrastduša palīdzēs arī pret bezmiegu. 

Ēd biežāk, bet mazāk

Dietologi uzstājīgi iesaka ēst bieži un nelielas porcijas: pārtraukums starp ēdienreizēm nedrīkst pārsniegt piecas stundas. Pat tad, ja tu centies novājēt, nav vajadzīgs samazināt pārtikas uzņemšanas daudzumu – labāk samazini tās kaloritāti. Un neignorē pusdienas, piebilst speciālisti. Citādi, atgriežoties mājās no darba, tu riskē mesties virsū ēdienam un apēst daudz vairāk nekā vajadzētu. Bet, ja jau esat palaidusi garām pusdienas, sāc vakariņas ar šokolādes gabaliņu vai ievārījuma karotīti: tas paātrinās asins piesātināšanos ar glikozi un pasargās no pārēšanās. 

Seko tam, ko dzer 

Ar dzērieniem var uzņemt divas reizes vairāk kaloriju, nekā ar ēdienu. Ar alkoholu un populārajiem gāzētajiem dzērieniem viss ir skaidrs. Bet nevajadzētu aizrauties arī ar paciņu sulām. Pretēji izplatītajam atzinumam, tajās nav nemaz tik maz kaloriju. Sulas vietā labāk dzert parastu ūdeni vai Biod-drink.(funkcionāls, veselību uzlabojošs dzēriens, kam piemīt bioloģiski aktīva uztura bagātinātāja īpašības)  Starp citu, ja ārpus ēdienreizēm gribas uzkost, sākumā pamēģiniet izdzert pusglāzi ūdens. Nereti tas, kas tev izraisa vēlmi ēst nav izsalkums, bet slāpes.     

Vairāk staigā 

Banāli, bet fakts. Veselīgi ir vismaz pa retam uzkāpt pa kāpnēm, neizmantojot liftu vai eskalatoru. Tomēr daudzi nezina, ka kāpt lejā pa kāpnēm ir tikpat noderīgi, kā kāpt augšā, un turklāt nav tik nogurdinoši. Tas pats ar pastaigām: nemaz nebraukt ar automašīnu – tā ir utopija, bet automašīnas novietošana nedaudz tālāk no galapunkta un regulāra iešana ar kājām vismaz 5 minūtes noteikti dos pozitīvus rezultātus.  
 
Neievēro diētu 

Diētas dala ēdienu labajos un sliktajos. Un kādu ēdienu bieži aizliegumi rada pretēju efektu – pārēšanos un vainas sajūtu. Interesantu statistiku šai sakarā sniedz psihologi kopā ar dietologiem. Izrādās, ka kategoriski aizliegumi par 70% paaugstina risku pārēsties saldumus. Bet, ja aizliegumu nav, cilvēks apēd 90% veselīga ēdiena un tikai 10% - ‘svētku’ ēdiena.

Iekļauj uzturā Vision uztura bagātinātājus svara zaudēšanai

Par nenovērtējamiem palīgiem organisma atveseļošanā un lieko kilogramu zaudēšanā bez stingrām diētām un kaitējuma veselībai kļūs Vision uztura bagātinātāji Sveltform+, KG-Оff un LiveLon+.

Sveltform+ - sabalansēta formula svara samazināšanai, jo strādā ar galveno liekā svara cēloni normalizē vielmaiņu šūnu līmenī. Tas arī samazina ātrumu kādā ogļhidrāti tiek pārveidoti lipīdos, novērš šķidruma aizturi, samazina apetīti un tieksmi pēc saldumi un konditorejas izstrādājumi.

Satāvs: Guarānas ekstrakts (Garcinia cambogia),zaļās tējas lapas (Camellia sinensis (L.), pūšļaļģe (Fucus vesiculosus). vitamīns С, hroms, jods.
 


KG-Off Fat Absorber sastāvā ietilpstošais hitozāns ir dabisks ingredients, kas sasaista tauku molekulas un neļauj tām asimilēties organismā.



 

KG-Off SupreFiber sastāvā esošais konžaka saknes pulveris absorbē vielas, kas ir 200 reizes smagākas par pašu svaru, veicinot ātru sāta sajūtu, mazāk uzņemot pārtiku, un līdz ar to – komfortablu novājēšanu, nekaitējot organismam.  





LiveLon’+ 

Sabalansētajā LiveLon’+ formulā iekļauti 10 visspēcīgākie antioksidanti, kuriem piemīt sistēmiska sinerģiska iedarbība uz visiem cilvēka orgāniem un audiem, tajā skaitā uz ādu. 

Ubihinols, resveratrols, selenometionīns un hlorofils, zaļās tējas ekstrakts, astaksantīns, likopīns, smiltsērkšķu, asai ogu un amarantu ekstrakts.
 
  • Veicina organisma dabisku atjaunināšanu.
  • Saglabā dabas doto jaunību un skaistumu.
  • Pagriež laiku atpakaļ.
  • Līdzsvaro izsalkumu un palīdz samazināt svaru.

Zaļās tējas ekstraktā esošie polifenoli – katehīni, no kuriem svarīgākais ir EGCG (Epigallocatehin gallat), ar ko tiek stimulētas organisma dabīgās aizsargfunkcijas. EGCG nodrošina augstu tauku un glikozes utilizācijas līmenirada efektīvu “tauku sadegšanas” efektu.
 
Popzvaigzne Madonna vienā žurnāla intervijā apgalvoja, ka astaksantīns dod viņai iespēju katru dienu vairākas stundas nodarboties sporta zālē. Livelon+ formulā esošais Astaksantīns ir arī viens no Madonnas jaunības noslēpumiem. 

Asai ogas par savu superēdienu Nr.1 atzinusi Opra Vinfrija. Teledīvai ir problēmas ar lieko svaru. Asai ogas palīdz viņai sasniegt optimāla svara mērķus. 

Daudzas sievietes, kuras lieto LiveLon+ kā vienu no nozīmīgiem rezultātiem nosauc ievērojamu apetītes samazināšanos.


Uzzini kā iegādāties šo un citus VISION International People Group produktus SPIED ŠEIT.

Esi pacietīga

Tev iespējams būs gadījuma rakstura neveiksmes. Bet nevajag visam atmest ar roku, vajag turpināt virzīties uz mērķi, un nākamajā dienā turpināt iesākto programmu, kā bija ieplānots. Atceries, ka tu plāno mainīt savu dzīvi. Tas nenotiks uzreiz, bet, ja pieturēsies pie veselīga dzīvesveida tu gūsi rezultātus, kas būs tā vērti.