MEKLĒT

Veselīgu Brokastu Idejas izmantojot D4X - gudro pārtiku


Sāc dienu ar veselīgām brokastīm. Jo brokastis ir svarīgākā dienas maltīte!  



Šo ‘vecmāmiņas’ gudrību atbalsta arī daudzi pētījumi, kas apliecina, ka cilvēki, kas ēd brokastis:

  • Funkcionē labāk (ir produktīvāki darbinieki un bērniem ir labākas sekmes skolā).
  • Mazāk ticams vēlāk dienas laikā nodosies stresa ēšanai.
  • Sver mazāk nekā brokastu neēdēji.

Tu nekad neēd brokastis.?!
 
Kāpēc tu no rīta neesi izsalkusi? Kas ir šīs sakarības? Padomā – vai tu vari atklāt ko interesantu par savu uzvedību un ēšanas paradumiem? Par to vairāk lasi šeit.   

Šoreiz - es nezinu ko ēst brokastīs? 

Man ir dažas idejas. 

Te ir pāris veselīgu brokastu idejas izmantojot D4X – „gudro pārtiku”.   

Skaistuma salāti


Fotogrāfijā manas draudzenes brokastis. Viņa tās sauc par "skaistuma salātiem."  

Recepte ir vienkārša: auzu pārslas, rīvēts ābolu, pus citrona sulas, valrieksti, D4X- ‘gudrā pārtika”. 

Ja šādussalātus’ ēd katru rītu, tad pēc 3-4 nedēļām tiek solīts ievērojams ādas un nagu kvalitātes uzlabojums. Dalībniece saka, ka agrāk D4X vietā izmantojusi  medu. 

Un medus ticis pielikts ievērojami vairāk nekā porcija ‘gudrās pārtikas’, un brokastis likušās pārāk saldas. Gudrās pārtikas sastāvā ir ne tikai medus, bet ari dzintarskābe un „VIP kokteilis” : mežrozīte, hibisks un vilkābele. Tas piedod patiesi delikātu un saldenskābenu neaizmirstamu garšu. 

Zaļie kokteiļi.

Es pati jau 3 gadus savu dienu sāku brokastu zaļajiem kokteiļiem:
  • Sablenderē 1 ābolu
  • Nelielu gurķi
  • 2 seleriju kātus
  • nedaudz kale (lapu kāposts)
  • Sauju izmērcētu mandeļu
  • 1 paciņa "gudrās pārtikas"


Ja tu tikko uzsāc lietot zaļos kokteiļus seleriju kātu vietā izmanto salātu lapas vai spinātus. Kokteilis būs ar maigāku (ar  ne tik zaļu :) garšu, bet tikpat vērtīgs.

Biezpiena sacepums




Daudzas no mums jau no agras bērnības atceras biezpiena sacepumu. Bērnudārzā tas iespējams bija  viens no iecienītākajiem ēdieniem, atšķirībā no pavēsās mannas putras ar kunkuļiem. Biezpiena sacepums ir garšīgs pats par sevi, bet tam varam piedot īpašu garšu (un veselīgas uzturvielas un vitamīnus) pievienojot "gudro pārtiku”-  D4X. 

To varam ēst brokastīs vai pusdienās. Aukstu un siltu. Un ja tu ņemt ēdienu līdzi no mājām sacepums lieliska pilnvērtīga un veselīga uzkoda darbā.  

Biezpiena sacepums ir ļoti viegli pagatavojams  un garšos gan pieaugušajiem, gan bērniem. Sastāvdaļas  2-3 porcijām:

Biezpiens – 250 grami
Ola- 1 gab.
Milti – 3 ēdamkarotes
Linsēklas – 1 ēdamkarote
Fruktoze vai cukurs – 1 ēdamkarote 
Sauja rozīņu, vai citu žāvētu augļu 
Banāns, ābols, bumbieris – 1 gab. 

Biezpienam jābūt mīkstam; vajadzības gadījumā labi saspaidi ar dakšiņu.

Nomizo un sarīvē uz vidēji rupjas rīves banānu (vai ābolu vai bumbieri - pēc garšas). Pievieno visas pārējās sacepuma sastāvdaļas un kārtīgi samaisa. Iepilda keramikas cepamajā veidnē un ieliek to cepeškrāsnī un cep 30-35 minūtes pie 180 grādiem.

Sacepumu var gatavot arī bez cepeškrāsns - uz plīts: iepildi masu pannā ar teflona pārklājumu, nogriez vismazāko liesmu. Sacepums iznāks pat vēl maigāks un gaisīgāks  nekā cepeškrāsnī.  

Pavasara vitamīnu kokteilis

Rezultāts ir pabiezs kokteilis/smūtijs.



Piemērots gan brokastīm, gan uzkodām. Blenderī sajauc divus gatavus nomizotus kivi, apelsīna mīkstumu un trešdaļu citrona, saujiņu mandeļu un porciju D4X My UnitDose®. 



Kokteilī esošais C vitamīns un beta-karotīns stiprina imunitāti, un mandelēs esošais cinks,  stiprinās organisma antioksidantu aizsardzību.
 
Man no rīta nav laika ne gatavot, ne ēst?  
  
Ko šeit piebilst – piecelies dažas minūtes ātrāk.Tu esi atbildīga par savu labsajūtu, veselību, svaru un stresa līmeni. Tu esi atbildīga par saviem lēmumiem.