MEKLĒT

Speciālisti: Uztura bagātinātāju iegāde ir lieka naudas izmešana - meklējam risinājumus kopā


Jau atkal Latvijas mēdojos informācija par uztura bagātinātāju lietošanu.

Šoreiz tiek runāts par Latvijas Ārstu biedrības 14. februārī rīkoto konferenci par uztura bagātinātāju un bezrecepšu zāļu lietošanu medicīnas praksē.

Nepārstāstīšu šeit izlasāmo informāciju. To tu vari izlasīt portālā Delfi.lv. Spied šeit.

Es pati uztura bagātinātājus lietoju jau 30 gadus, neizlaižot ne dienu. Es sekoju pasaules veselīga dzīvesveida un veselīga uztura speciālistu ieteikumiem. Un tur nevienam jau sen nav šaubu, ka:

1)  mūsu uzturs satur labākajā gadījumā 30 % no mums ikdienas nepieciešamjām uzturvielām,
2)       ka dzīvojot stresā (un sakiet lūdzu, kurš šodien nedzīvo stresā) mūsu orgaanisms patērē to jau nepietiekošo uzturvielu mazumiņu pastiprināti,  
3)       kā rūpes par veselību ir katra cilvēka personīgs pienākums,  
4)       ka profilakse vienmēr ir labāka par ārstēsanu.


Turpinot par augstāk minēto konferenci, manu interesi saistīja šis RSU docents Zigurds Zariņa citāts: "Vairumā gadījumu uztura bagātinātāju lietošana cilvēkam nav nepieciešama: "Ja tas palīdz visām kaitēm, jautā ārstam un farmaceitam, vai tas vispār ir derīgs?!".

Manā rīcībā ir Latvijas Eksperimetālās un Klīniskās medicīnas institūta 2002. gada 8.jūlija atzinums par Vision International People Group uztura bagātinātājiem (bildē), kuru parakstījis LEKMI vadošais pētnieks uzturzinātnē Dr. med. Zigurds Zariņš un LEKMI zinātniskais direktŗs, Prof. Dr. med. Jānis Sīpols.




Pretruna? Morāle???

Kas ir tie gadījumi, kad uztura bagātinātāju lietošana ir nepieciešama? Kādi ir kritēriji? Kas tos nosaka? Vai ārsts un farmaciets?  

Man 3 gadus atpakaļ tika diagnosticēta neārstējama slimība. Ārsti neskatoties uz šo faktu (neārstējama) man nekautrējās izrakstīt recepšu zāles (nozagt naudu no mana maka). Es šo slimību izārstēju ar Vision International People Group uztura bagātinātājiem

Kuri gan ir ražoti vadošajā Francijas fitopreparātu ražotnē Arkopharma un nav Alpu zālāja kapsula, kā kapsulas mīļi konferencē apzīmējis ārstu biedrības prezidents Pēteris Apinis: "Nav ne mazākā iemesla izmest naudu par polivitamīniem vai nopļauta Alpu zālāja kapsulai." (avots:delfi.lv)  

Par manu krusta ceļu ar labām beigām jeb Vision uztura bagātinātāju rezultātu lasi šeit.

Un tā ir tikai mana pieredze. Tādu veselības atgūšanas un uzlabošanas gadījumu izmantojot Vision uztura bagātinātājus ir daudz. Tos tu vari lasīt šeit.

Citāts no delfi.lv: „Konferences lektori bija vienisprātis, ka veselībai nepalīdz neviena no ķīmiski aktīvām vielām, kas ar dažādiem nosaukumiem un smalkiem mārketinga knifiem tiek reklamēti televīzijā, radio, īpaši, ja tiek skaļi deklarēts, ka šis produkts uzlabo imunitāti.”

Mans jautājums: Vai tiešam cienījamie lektori? Man ir mans veselības uzlabošanas rezultāts. Un tādi ir arī daudziem citiem.

Kam ir izdevīga slima sabiedrība?

Un ko domā tu? Kāds ir tavs nākošais solis?

SVARĪGI:
  • Vēlies pieņemt informētus lēmumus par to, kas ir labākais TAVAI veselībai,
  • Kāda ir situācija cilvēku veselības aprūpes sistēmā Latvijā un pasaulē,
  • Kādas ir iespējas šodien būt veselai un aizsargātai?


Esi laipni gaidīta uz BEZMAKSAS vebināros, kas notiek katru ceturtdienu plkst 21:00 --22:00. 

Lai pieteiktos, raksti man uz info@inesemillere.com ar norādi vebinārs.

***
 Veselība, tas NAV par veiksmi. Un tava veselība IR tikai un vienīgi tavās rokās! 

Gaidām tevi!