MEKLĒT

Par Pentactive no Vision rokassprādzes veselības rezultātu. Lasi Mudītes atzīšanos mīlestībā :)...

Veselību veicinoši aksesuāri ir neatņemama modernās sievietes, kura izvēlas uzņemties atbildību un rūpēties par sevi, dzīves daļa. 

Kompānijas Vision speciālisti ir spējuši pierādīt, ka mūsdienīga rokassprādze ir ne tikai moderns un dārgs tās nēsātājas tēla papildinājums, bet ir arī unikāls aksesuārs, kas palīdz mums atjaunot veselību. Šo izsmalcināto aksesuāru ārstnieciskā iedarbība ir visaptveroša; tās mērķis ir uzlabot visu lielāko cilvēka organisma sistēmu darbību. 

Lasi, ko par Vision International People Group Pentactive rokassprādzi saka Mudīte. Mudīte, ir ārste un veselības koučs (health coach), kas ieguvusi savu kvalifikāciju prestižajā Ņujorkas Institute for Integrative Nutrition:  

Mudīte  ar savu skaisto PentActive rokassprādzi.

Mana senilgotā rota man ir uz rokas dienu un nakti kopš to saņēmu pagājušā gada nogalē, izsmalcinātā iepakojumā.  

Nu jau 1,5 mēnešus esmu kā saaugusi ar šo eleganto rokassprādzi, kas ir tik viegla un patīkama.

Man vienmēr interesē iespējas uzlabot manu veselību un pašsajūtu un rokassprādzē mani piesaistīja ražotāju solītā negatīvo jonu labvēlīgā ietekme uz manu enerģētisko lauku. Un man nenācās vilties.

Efektu var salīdzināt ar atrašanos dabā; sevišķi pēc pērkona negaisa vai arī staigājot laukā basām kājām un peldoties upē vai jūrā. Atsvaidzinošās sajūtas ir subjektīvs fenomens, bet man ir arī objektīvs rezultāts: mani mati (mati kalpo kā antenas un vislabāk atspoguļo enerģētiskā lauka izmaiņas) un arī acu spožums un nepiespiests smaids, kas, kopš nēsāju rokassprādzi manu seju rotā ikdienas. Sievietes noteikti pazīst tā sauktās „slikto matu dienas”, man tagad jāsaka, ka man uzkrītoši tagad ir tikai "labo matu dienas", katru dienu. Stabili. Tik kupli, viļņaini, elastīgi un ‘dzīvi’ mati man nav bijuši kopš 16 gadu vecuma --no tā laika, kad sāku ar krāsošanu un ilgviļņiem. 

Un šīs pārmaiņas ievēro un novērtē arī citi.

Tumšajā gadalaikā mums ir īpaši nepieciešams enerģētisks atbalsts un imūnsistēmas spēcinājums, jo pārsvarā iznāk uzturēties telpās un pie  pie datora.

Uzturs man pēdējos gadus ir nemainīgi veselīgs; arī citu lielu pārmaiņu dzīves stilā nav, tā ka varu patiesi teikt, ka mana vispārējā veselības stāvokļa un pašsajūtas uzlabojums ir manāms un par to pasakos šai skaistajai tehnoloģijai.

No sirds iesaku arī tev, kas lasi šo manu atzīšanos mīlestībā :) veselības tehnoloģijai. 

Pateicība "Vision" un īpaši, dr.Inesei.

Paldies Mudītei par atsaucību un dalīšanos ar savu lielisko  rezultātu.  Tas ir lielisks apliecinājums tam, ka mēs, sievietes visos vecumos (Mudītei ir 50+) varam rūpēties par savu veselību, jaunības saglabāšanu un, ka mums tam ir pieejami arī nepieciešamie rīki.  

 


Pentactiv rokassprādzes iegādājamas divās versijās -- sieviešu un vīriešu. Tā ne tikai atveseļo organismu, bet ir skaists, izsmalcināts un dārgs aksesuārs – tā ir pārklāta ar 23 karātu zeltu.Vairāk par ieguvumiem, šeit.



Stilīga, vīrišķīga, veselīga


PentActiv (sieviešu) SPIED ŠEIT.
Stilīga, sievišķīga, veselīga





Vēlies saņemt atlaidi?  Kļūsti par Priviliģēto klientu, un saņem 20-40% atlaidi jebkuram Vision produktam.