MEKLĒT

Jaunā gada rezolūcijas izdziest...laiks nopirkt loterijas biļeti!




Vai arī tu vēl pavisam nesen ar nepacietību prognozēji, izvirzīji mērķus un rakstīji jaunā gada apņemšanās sarakstus?

Lai nu kā, janvāris ir tas laiks, kad tik labi nodomātās Jaunā gada rezolūcijas jau sāk izplēnēt...Vai atkal neizdosies....?


No kā ir atkarīgs pozitīvs iznākums?

No vairākiem faktoriem. Tie katrai no mums ir savi. Bet mana pieredze rāda, ka visbiežāk sastopamie ir:
  • Kaut ko gribu, nezinu ko tieši?
  • Es sev nepatīku ( svars, izskats) -- tāpēc man ir kauns pat atsaukties uz darba sludinājumiem, tāpat neveiksies.
  • Es zinu ko gribu, bet nezinu kā to sasniegt?
  • Man nav 'karsējkomandas '- cilvēki, kuri mani atbalsta.
  • Es jūtos kā" vientuļa sala"  -- man ir kaudze ideju, bet neatrodu 'savējos '-- cilvēkus ar kuriem kopā realizēt idejas, iedvesmoties, augt?

Tev noteikti ir tavējie neizdošanās iemesli.

Vai atkal neizdosies?....Viss apnicis… Laiks KAUT KO mainīt !!! Bet ar KO sākt ? 

Zini, astroloģiskās kartes saka, ka 2014. gads būs ļoti labs gads. Visiem.

Tiesa kā tajā anekdotē, kur vīrs iet uz baznīcu, un lūdzas, Dievs lūdzu, lūdzu, lūdzu atļauj man vinnēt loterijā, un viņš to dara ikdienas...līdz beidzot Dievs neiztur un saka - Dēls, lūdzu, lūdzu, lūdzu nopērc loterijas biļeti.

Vai esi gatava nopirkt loterijas biļeti?

Kas tev palīdzēs iegūt:  
  • Labsajūtu
  • Slaidu ķermeni
  • Ziedošu un jauneklīgu ārējo izskatu  
  • Harmonisku emocionālo stāvokli  
  • Laimīgāku ģimeni
  • Veiksmīgu karjeru, finansiālo neatkarību
  • Ikdienas enerģijas pārpilnību 

Tavs pirmais solis.... Ieskaties šeit.