MEKLĒT

Ko likt somā ejot uz darba interviju, prezentāciju vai eksāmenu? Bez stresa un mmm...garšīgi :)


Eksāmeni, darba intervijas, prezentācijas, lekcijas.

Tu esi nopietni un pamatīgi gatavojusies. Tomēr bieži, neskatoties uz mūsu vislabākajiem nodomiem un iepriekšējo sagatavošanos ir sajūta, ka kājas ļimst, enerģijas nav, un balss iestrēgst kaklā. Stress.

Mums ar Ivaru Kalniņu ir pārbaudīts līdzeklis. Kas zin, noderēs arī tev.



Man sen nebija gadījies kārtot eksāmenus, bet nesen nācās. 

Mana draudzene, dzirdot manu stāstu par pirmseksāmenu stresu man ieteica brīnumēdienu -- D4X MyUnitDose -- Smart Food –„gudro pārtiku”

No tā brīža man kāda šī brīnumēdiena porcija ( tas iefasēts ērtās monoporcijās) vienmēr ir somā, lai kur es ietu. 

Produkts lieliski vairo prieka hormonu un uzlabo garastāvokli, dod ātru enerģijas ( veselīgas enerģijas !!!) pieplūdumu, mazina stresa hormonu līmeni un palielina koncentrāciju.

Tieši to, kas ir nepieciešams, lai mazinātu stresu pirms uzstāšanās, darba intervijām vai eksāmeniem...un lieki piebilst, garantētu tev veiksmīgu gala iznākumu.

Un tas traki garšīgs:):) Tā kā produkts ir safasēts monoporcijās, tad to ir viegli paņemt līdz pat vismazākajā rokassomā

Maisiņa saturu vari pievienot jogurtam, sulai vai citam dzērienam vai pat ūdenim. Ja nekā nav pie rokas – vari to ’iespiest’ pa taisno mutē



D4X MyUnitDose no Vision International People Group bio fito produktu klāsta ir radīts izmantojot nanotehnoloģijas; un tas spēj ietekmēt smadzeņu darbību un koordinēt dažādas organisma funkcijas.

D4Xaunas garšas un spēcīgāka iedarbība.




Sastāvs: medus – līdz 88%, mežrozītes, vilkābeles, hibiska augu ekstrakts - 11,5%, dzintarskābe – 0,5%.




Nobeiguma vietā:

Lai gan man katru dienu nav eksāmenu - man somā vienmēr ir kāda porcija ”gudrā produkta”.

Tas lieliski noder dažādās dzīves situācijās; jo ne vienmēr iespējams savlaicīgi paēst, un kad izsalkums sasniedz bīstamu līmeni man sākas galvas sāpes

Lai negrābtu pirmo, kas pagadās -- es izvēlos D4X MyUnitDose!

Kā es vienmēr saku – izvairīties ir labāk nekā ārstēt :)