MEKLĒT

Multivitamīnu lietošana ir Naudas Izniekošana -- taupīsim ...kam?


Šorīt atverot Latvijas ziņu portālus man ‘acīs iekrīt’  virsraksts: “Amerikas pētnieki šokē - multivitamīnu lietošana ir naudas izniekošana” un cilvēki komentāros priecīgi klapē rociņas un saka taupīsim naudiņu ( jautājums kam? ārstiem, zālēm? ...); sakās šo ‘patiesību “ zinājuši jau sen…un es tādās reizēs nezinu raudāt vai smieties vai kliegt…jo ja vēl tie komentētāji justos labi, bet nē, viņiem ir liekais svars un citas kaites…

Komentārus es tur nerakstīšu, bet sirds man sāp, jo jau 10+ gadus strādājot veselības profilakses laukā un mācoties no pasaules veselīga dzīvesveida ekspertiem, regulāri lasot neatkarīgus pētījumus par katastrofālu uzturvielu nepietiekamību un ar to saistītu saslimšanu eskalāciju, es tomēr nevaru klusēt.

Mīļie labie – lasot šādus tekstus kā Delfi.lv: « Pētnieki noskaidrojuši, ka multivitamīni patiesībā neuzlabo ne imunitāti, ne kopējo organisma veselības stāvokli, tādējādi laužot līdz šim pieņemtos uzskatus, vēstī " Daily Mail". »utt. 

1. Pirmais noskaidrojiet, kas sponsorē pētījumu. Tas jums daudz pateiks priekšā (ar noteikumu, ka gribat dzirdēt).

2. Otrs pajautājat sev – kā ES jūtos ???? Vai mani apmierina tas, kā es jūtos?  Kā es gribu justies?
  • vai man svars ir normas robežas, 
  • vai man nesāp galva, 
  • kas notiek ar manu enerģiju, lokanību, locītavām, cukuru, asinsspiedienu?  
3. Nedēļu pierakstiet visu ko ēdat. Padomājat, cik tas ko jūs ēdat satur uzturvielas? Iespējams, ka lielās uzturvielu grupas jūs kaut kā vēl apēdat; bet kas notiek ar mikronutrientiem; to nepietiekamība ir tā, kas ved pie lielo grupu vielmaiņas nespējas. Un mikronutrientu mūsu uztura praktiski nav.

4. Vai es ikdienas esmu stresā? Stress iztukšo jūsu jau tā tukšās uzturvielu rezerves.

Esiet godīgi; ne jau manis dēļ, sevis dēļ; 

Jo jūs esat tie, kuri sabrūk, kuri slimo, kuri jūtas slikti, kuri ir hroniski noguruši, kuriem ir liekais svars.Bet tam tā nav jābūt, ja ir pieejami REĀLI risinājumi, REĀLAM veselības un dzīves kvalitātes uzlabojumam. .

Jūs sakāt man nav datu – man ir – kopš strādāju veselības profilakses laukā ( tajā skaitā arī ar uztura bagātinātājiem), es redzu kāda (TRAĢISKA) ir cilvēku veselības situācija

Un tie kas vēršas pie manis NAV selektīvi atlasīti slimi cilvēki – tie ir cilvēki, kuri uzskata, ka ar uzturu uzņem visu nepieciešamo, bet man gribas raudāt. Es neraudu.

Es izglītoju; un sadzird tie kuriem ir jāsadzird. Es ceru, ka  tas notiks
vienu soli pirms viņu organisma brīnišķīgās kompensatorās funkcijas ir pilnībā sabrukušas.    
Es personīgi lietoju uztura bagātinātājus jau 30 gadus, ikdienas.

Inese, piecdesmitgadniece, 2013. gada aprīlī
Rezultāts: man NAV liekā svara un nepatīkamās menopauzes izpausmes (karstuma viļņi, bezmiegs, svīšana). Mans bioloģiskais vecums ir par 10 gadiem mazāks nekā mans faktiskais (50+). Man nav nepieciešams lietot zāles, un pie ārsta neesmu bijusi gadus 20.

Mana meita (26 gadus veca) lieto UB no pirmā gada. Viņa nekad nav izlaidusi dienu ne bērnu dārzā, ne skolā slimības dēļ. Viņa NEKAD neslimoja. Lasi: Kā Palīdzēt Bērnam Būt Veselam un Nosargāt no Slimībām.
Un kā ir ar jums? Un jūsu bērni? Godīgi?
Izvēle lietot vitamīnus vai nē ir katra paša ziņā.

Ko par nepieciešamību lietot Uztura Bagātinātājus saka eksperti:

Ilmāra Vīna, bioloģijas zinātņu doktore, Latvijas Universitātes mikrobioloģijas un biotehnoloģijas institūta vadošā pētniece, Latvijas Medicīnas ķīmijas biedrības prezidente:
"Uztura bagātinātāju izmantošanai ir sena vēsture. Izturot laika pārbaudi, tie ir pierādījuši savu efektivitāti veselības saglabāšanai un uzturēšanai. Gan agresīvā vide, kurā dzīvojam, gan nemitīgi pieaugošais dzīves temps liek mūsu organismam darboties uz spēku izsīkuma robežas, tērējot savas rezerves organisma attīrīšanai no tam nepazīstamām vielām un pastiprinātai cīņai ar brīvajiem radikāļiem.Tomēr organisma vielmaiņas procesi var norisēt normāli tikai tad, ja visi nepieciešamie mikronutrienti (vitamīni, mikroelementi, aminoskābes un citas dabīgās bioloģiski aktīvas vielas) organismam tiek nodrošināti sabalansētā veidā, t.i., „pareizās” molekulas „pareizā” daudzumā. Uztura bagātinātāju izmantošanu varētu salīdzināt ar kvalitatīvas degvielas uzpildīšanu automobilī - ja jūs mīlat sevi, jūs taču nemēģināsiet braukt ar tukšu bāku vai liet tajā ūdeni no peļķes.
Salīdzinošie pētījumi par produktiem, kurus piedāvā dažādas kompānijas, no dzīvības procesu regulēšanas bioķīmijas viedokļa, uzskatāmi parāda, ka, dodot priekšroku kompānijas VISION INTERNATIONAL PEOPLE GROUP produkcijai, mēs esam izdarījuši pareizo izvēli.

Jaunā VISION DEM4 laboratorija operatīvi reaģē uz šodienas aktuālajām problēmām un, laižot tirgū jaunus, ekskluzīvus uztura bagātinātājus, ņem vērā jaunākās tendences zinātnē."

Latviešu izcelsmes Holivudas jaunības ārsts Dr.med. Kārlis Ullis savā grāmatā "Vienmēr 39: kā pagriezt atpakaļ bioloģisko pulksteni" raksta:
"Ir piedevas, kuras sasniedzot 35 gadu vecumu, katram būtu jāiekļauj savā pretnovecošanas režīmā. Uzskati to par pamatu savai individuālajai projekta mājai, kas aizsargās tevi no vecuma postījumiem.
Tās ( piedevas) mums palīdzēs cīņā ar 4-iem vecuma pavadoņiem - diskomfortu, zālēm, invaliditāti un ārstiem.
Izdevumi ir atkarīgi no tā, kur tu piedevas iegādājies un vai tu vēlies iespējami labāko sastāvu (ar labāko absorbciju, dabiskus un bioloģiski aktīvus) vai parasto. Personīgi es ( Kārlis Ullis) gan nezinu, kā vēl labāk var ieguldīt līdzekļus".

Holivuda vienmēr izvēlas labāko - jo viņi zina jaunības un labas veselības nozīmi. Ko vēl piebilst -- izvēle ir tava. 

K.Uļļa grāmata latviski gan vairs nav nopērkama. Ja ir interese, pieejama angliskā versija. Grāmatas nosaukums angļu valodā Age Right: Turn Back the Clock with a Proven, Personalized, Anti-Aging Program.

Šī grāmata gadiem ilgi bijusi mana prenovecošanas Bībele :). Gadā, ka grāmata iznāca latviešu valodā man bija 38 gadi, un tad es nolēmu, ka man vienmēr būs tikai 39 :)...līdz šim man ir izdevies.
Labā ziņa ir, ka katram ir pieejami REĀLI risinājumi veselības profilaksei un uzlabošanai., bet tu esi atbildīga par to, kā tu gribi justies: šodien, rīt, pēc 10 gadiem.
Tava Veselība: Tas Nav Par Veiksmi!

Raksti man uz info@inesemillere.com - meklēsim risinājumus Tavām vajadzībām kopā.